Het doorgronden van waar jouw bedrijf naartoe streeft, is essentieel. Ik houd ervan om mensen hier op te challengen. Maar… ik vind het nog mooier als ik jou help de stappen naar dat hoogtepunt in kaart te brengen.
Het is makkelijk om uit het oog te verliezen wat werkelijk impact heeft. Wat brengt jouw bedrijf dichter bij jouw doelen? Welke meetwaarden zijn cruciaal? En welke statistieken leiden ons alleen maar af?
Laat mij je helpen bij het vaststellen van die belangrijke KPI’s en het opzetten van een betrouwbare manier om jouw mijlpalen richting die top te meten.
Zodra je duidelijkheid hebt over je doelen, kan ik die vertalen naar heldere Key Performance Indicators (KPI’s). Dat zijn meetbare waarden die ons succes in kaart brengen. Zodra we die helder hebben, kunnen ze ons echt helpen begrijpen wanneer we stappen in de richting van jouw doelen zetten.
Het zou vreemd zijn om een auto te besturen zonder een dashboard? Toch sturen veel mensen hun bedrijf zonder zo’n dashboard. Je voelt dat je beweegt, maar je hebt geen idee wat er onder de motorkap gebeurt. Hoe snel gaan we? ‘Ehhh…’ Kunnen we sneller? ‘Misschien?’ Is er iets dat aangeeft dat er iets kapot is? 🤷
Een groeiend bedrijf heeft een dashboard nodig dat aansluit op haar KPI’s. Het is een praktische plek waar we de informatie vinden die we nodig hebben om je bedrijf te laten groeien en optimaliseren.
Ik help bij het ontwerpen en bouwen van jouw op maat gemaakte dashboard, dat je de informatie geeft die je nodig hebt om je bedrijf en conversies te laten groeien.
Dit wil ikAfhankelijk van waar je je bevindt in jouw traject om de gebruikersbeleving te verbeteren, stap ik aan boord en help ik je op weg naar een converterende toekomst! Misschien bouw ik wel een dashboard voor je, soms heb je genoeg aan waardevolle inzichten uit een grote hoeveelheid data… Ik focus op hetgeen wat jou (en je gebruikers) daadwerkelijk verder helpt.
Ik geloof er heilig in dat als gebruikers tevreden klanten worden, we ze kunnen converteren naar fans van jouw merk!
Mijn werk is universeel en ik werk graag in een multidisciplinaire omgeving. Wel, werk ik het liefst met bedrijven die aansluiten bij mijn waarden. Ik werk graag met ambitieuze merken met gedurfde visies. Ik werk graag met teams die vooruitgang verkiezen boven perfectie en die hun gebruikers als mensen zien, niet als producten.
Hoewel elk project op maat gemaakt is, zijn er patronen en cycli die we allemaal doorlopen. Gelukkig heb ik met veel klanten samengewerkt en beschik ik over de ervaring om te beoordelen wat de beste volgende stap is.
Sorry voor dit antwoord, maar dat hangt af van waar je je bevindt in jouw proces… Als je al klaar bent om te beginnen met experimenteren, kunnen we jouw eerste resultaten binnen slechts enkele weken lanceren en analyseren.